maanantai 23. marraskuuta 2015

Hiiteen velvollisuudet!

12282833_10208148779261847_1214797060_n
12248673_10208125920370389_481138123_n
12270102_10208148779101843_1928462373_n

Olohousut jalkaan, kotitekosta mozzarellapitsaa massuun, jalat ylös ja kone syliin. Kyllä kiitos! Se on kyllä jännä, vaikka eilen siivottiin koko koti, niin nyt jo näyttää sotkuiselta..siihen ei oikeesti tarvita kun pari tavaraa hujanhajan mitkä pilaa sen siisteyden fiiliksen. Tänään en asiaan kuitenkaan aio tai edes tahdo puuttua. ;) Nyt haluun vaan olla, H on poissa kotoo iltaan asti ja mun ei tarvii puhuu kellekkään, I H A N A A! Tänään oli pitkästä aikaa taas työpäivä mikä oli kivaa, jotain ihan oikeeta tekemistä. Ylihuomenna saan rahaa, niin sit voi heittäytyä kunnolla viimisten joulujuttujen kimppuun. Kortit mulla on ainakin vielä tekemättä. :)

 Huomenna mulla on vapaata ja ajattelinkin myllätä koko vaatekaapin sisällön ulos ja tehdä rajun karsinnan. Mulla on jo nyt makkarin nurkassa kassillinen vaatteita lähössä pois..jos sais viel toisen niin vois alkaa harkita kirppiksen pitämistä. Ajateltiin myös ehkä mennä kattoo se matkijanärhen viimenen osa huomenna. Katoin ekaa kertaa ikinä nyt viikonloppuna ne kaikki aiemmat, ja oli kyllä tosi erilaiset, kun mitä olin mielessäni kuvitellut. Ihan kannatti kattoo kyllä, kokonaismielipiteen voinkin vasta sanoo sit kun oon sen vikan nähnyt. ;)

H on viimein suostunut alkaa lenkkeillä mun kaa, kun pysyn jo sen perässä. Kunto kasvaa kyl tosi nopeeta kun laittaa vaan töppöstä toisen eteen. Tänäänkin ois tarkotus lähtee kirmailemaan tonne lumisiin maisemiin. Oon kyl nii ilonen, että oon saanu tällasen palon taas urheiluun! Ihan iskee levoton olo jo parissa päivässä, jos ei saa lihaksille jotain rasitusta. :) JES!

Mie taidan nyt linnoittautua sohvalle ihanien roskaohjelmien ääreen.<3
Palataan taas~

1 kommentti:

  1. Olin kattomassa sen matkijanärhen ja oli kyllä kiva. Kannattaa mennä kattomaan se, suosittelen :)

    VastaaPoista

<3