sunnuntai 27. joulukuuta 2015

Christmas time



Joulukuu ihan hurahti mennä ohi, enkä kirjautunut bloggeriin tänä aikana kertaakaan. En omaa blogia tarkastellakseni, tai muiden blogeja lukeakseni. Onneks monet seuraamani blogit on kans vietelly hiljaiseloa tässä joulun alla, niin ei oo ollu nii paha mieli omasta laiskuudesta. ;) Koko joulukuu meni käytännössä siinä, että olin Lappeenrannassa ja Joensuussa ja kotona ollessa olin 90% ajasta kovassa kuumeessa täysin kykenemättömänä about mihinkään. Tulikin sitte kiirus hoitaa parissa päivässä viikon asiat ennen joulun viettoon lähtöä, mutta onnistuin, JEE!

Olittekos olleet kilttejä ja saitteko mieleisiä lahjoja? Mie sain tuolta paremmalta puoliskolta oikeesti iPad air 2:sen..MITÄÄÄÄÄÄÄ.<3 H huijas mua kyllä oikeen kunnolla, ja oikeesti pelotti ihan sikana et mitä ihmettä se on mulle ostanu, kun ei siitä ottanu mitään selvää. Ja sitten paketista paljastukin se padi mitä oon himoinnu about ikuisesti?! Siks se kai sen hommaskin, kun en oo mitään muuta toivonu vuosiin kun padia.<3 Seuraava rankuttamisen kohde taitaakin olla sit macbook pro, jos se paljastuis paketista sit noin viiden vuoden kuluttua. :'D hihih!

Kaikki lahjat mitä sain oli kyllä hyviä, enkä saanut oikeastaan yhtään mitään turhaa. Paitsi suklaata ja karkkia...vaikka pyysin etten saisi keneltäkään karkkia, niin tulihan noita karkkilaatikoita about tziljoona. :D En oo syöny kun pari konvehtia koko joulun aikaan ja yökötti nekin. Makee ei vaan oo se mun juttu. Eikä oo kyllä jouluruuatkaan sen puoleen.. :D Porkkanalaatikko taitaa olla ainut, mitä suostun syömään! Nää joulupäivät oon eläny oikeestaan kokonaan lohella ja salaatilla, ananaksella sekä tuc-kekseillä ja juustoilla. Hehheheehehee.

Tekeillä mulla on jo sellanen uuden vuoden postaus, joka sisältää paljon sellasta new year new me bullshittiä, luonnollisesti. ;) Joka vuos teen uudenvuodenlupauksia, mutta ne on ehkä aina ihan pikkasen liian isoja.. :D Eiköhän ne aika vahvasti liity aina siihen oman hyvinvoinnin parantamiseen, mikä onkin elämässä yks niitä ihan tärkeimpiä juttuja. :) Mutta näitä pohditaan sitten vähän lähempänä tota uudenvuodenaattoa. ;)

Toivottavasti ootte nauttinu tästä joulun ajasta täysin siemauksin!
Nyt eikun uutta vuotta kohti! Joko sulla on lupaukset valmiina? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3