keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Barely alive

Nyt on kyllä tullu pidettyä pitkä tauko postailusta, hui! Oon ollu tosi kipeenä nyt TAAS ja vieläkin oon ihan tukossa ja nuutunut.. Eilen ei onneksi ollu enää kuumetta, jee. Tänään kuitenkin päätin, että aktivoidun ja vein M:n lapset kahdeksaksi tarhaan, aattelin tehä sitä nyt jonkun aikaa, et sais aktivoitettua ittensä aamusin. Plus siitä tulee ihan hyvä reilu puolen tunnin aamulenkki. :) Ajattelin pidentää sitä isommaks kuhan tää flunssa lähtee, mut tänään riitti kyl iha vaan toi matka ja olin aivan hiestä märkä. 

12165729_10207914508285219_834765955_n

Mulla ei tässä mitään ihmeempiä asioita oo kerrottavana, tai uusia kuvia laitettavana, kun en vaan oo tehny mitään. Pari uutta juttua oon ostanu feisbuukin kirppikseltä; sisustusikkunan, peilin ja tollasen kukkapylvään tmv. Ainiin ja pari lyhtyä! Pitäs laittaa jotain omia juttuja myyntiin uusien tieltä :)

12170530_10207972416692893_1184250714_n

Peili jonka ostin oli väriltään vähän kellertävä ja maali oli joistain kohtaa halkeillut. Maalasin päälle yhden kerroksen ihan vaan valkoista perusmaalia, ja maalaan peilin uudestaan kunhan pääsen Joensuusta Sarustiikasta ostamaan valkeata kalkkimaalia. Mun mielestä peilin ulkonäkö 'raikastui' heti, vaikka keltaisuus paistaa valkoisen maalin alta vieläkin vähän. :)

uusiblogi15

Ja eikun lisää sisustusjuttuja! Tilailtiin eilen Jotexilta, ja tilasin itse kaikki kuvassa näkyvät ihanuudet.<3 Noi valopalloköynökset on ihan lempparit ja ehin saada tollasen harmaa/musta/valkeenkin, ja ne tais loppuu heti kun sen tilasin, vikan, jee!! Meiän nykyset tyynyliinat on ihan blöö ja lisäks halusin erikseen meille jouluisia juttuja, että saadaan kunnon joulufiilis meiän asuntoon. :) Mulla on aika paljon jo valoja yms, mut mitään jouluisia tyynyjä ei vielä ollut. Lisäksi aion tehä meille joulupalloikkunan, mutten ihan vielä (koska en saanut lupaa), mutta uskon, että joulujutut alkaa tähän kämppään virrata HETI halloweenin jälkeen. :) 

Lisäksi mun pitää jakaa teiän kaa suru-uutinen.. En voinu uskoo, että tällästä vois ikinä tapahtuu mulle, ja oon niiiiiiiin surullinen ja vihanen tästä. Mutta Fazer on päättänyt tänä vuonna jättää valikoimista pois piparisuklaan!!!!!! Siis mitä h*lvettiä?!?! Kuka taunotaliaivo on tollasta menny päättämään!! MRRR >:(( elämä pilalla, vähintään. >:( Sit ne vaan tunkee markkinoille jotain #/(/&%&/uutuuksiaan.. Voisivat varottaa tälläsestä etukäteen, et olis voinu viime vuonna varautuu et saa tänäkin jouluna syyä suklaata.. Pitänee ettii uudet suosikit vaikka maraboulta, niin vihanen oon!! 

Että sellaista.. :D Elossa siis ollaan vielä, ja tästä tää energiataso alkaa nousemaan! Minä alan valmistaa itelleni nyt jotain hyvää aamupalaa!
Palataan taas~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

<3