perjantai 11. syyskuuta 2015

Syyshiukset

12007162_10207715505710279_1175835998_n


Ne jotka tuntee mut tai on seurannu mun sometilejä vähän pidemmän aikaa, on varmasti huomannut, että mun hiusvärit vaihtelee tosi laidasta laitaan ja usein. 
Tänä kesänä värjäsin hiukseni tummanruskeiksi ja nimenomaan ruskea taitaa olla omaan päähän se kaikkein vierain ja epäomin väri. Omin väri on minulle tietenkin vaalea joka olen luonnostani, toinen väri missä tunnen oloni 'kotoisaksi' on kirkkaan punainen. Vaaleanpunainen ja muut pastellivärit tuntuu myös kivoilta ja erilaisilta.

Nyt kuitenkin oli taas sellainen olo, että oli aika palata vaaleatukkaiseksi. Onkohan se sitten aikuistumista tai mitä, kun en halua itselleni kuitenkaan ihan peroksidiblondia päätä? 
Ostin kaksi väriä; ensimmäisen vaalentamaan ruskean värin ja päälle karamellin/hunajan vaalean kevytvärin täyttämään ja hoitamaan hiusta, ja viemään pois oranssiutta, mitä luonnollisesti aina jää hiukseen värinpoistokäsittelyn jälkeen. 

11994497_10207715516070538_1309368152_n
Hiusten väri ennen käsittelyä..
11855405_10207721449818878_1749570669_n
ja hiusten väri käsittelyn jälkeen. ;)
Tykkään tästä HoneyNougat-kevytvärisävystä kyllä tosi paljon, muutaman pesun jälkeen tästä lähtee liika keltasuus ja sit se on vielä parempi. :) 
Kyllä naaman sävy vaan muuttuu hiustenvärin mukana, meikkasin tänään samalla tavalla kuin nyt ruskeiden hiusten aikaan olen meikannut, ja jopa Harri huomasi, että näytän kalpeammalta. (tummien hiusten kanssa voi käyttää reilummalla kädellä esim silmämeikkiä yms.) Mutta pian sitä taas tottuu siihen minkä verran mitäkin naamaan pitää tunkea ettei näytä ihan kummitukselta. ;)

12007297_10207721454058984_632877443_n

Mulle hiukset on aina ollu hyvä tapa ilmaista itteeni. Aika paljon vaikuttaa myös vuodenaika, että millasta tyyliä sitä oikein kaipaa. Nyt syksyn pimeyteen sopii mun mielestä vähän kevyempi ja 'valoisampi' look. Vaihtelu vaan virkistää, onnekseni en omista mitään yhtä ja samaa signature lookkia mihin olisin jumahtanut, vaan osaan rohkeasti vaihdella. ;) In on aina se mikä sillä hetkellä tuntuu hyvältä!

Mulla on sellanen mantra et jos hiukset menee pilalle ne voi aina värjätä ja leikata uudestaan. En oikein tykkää antaa muiden värjätä mun hiuksia, koska suuttuisin verisesti jos joku pilais ne multa, mutta ittelleen ku ei voi suuttua. ;)

Harvoin sitä nykyisin epäonnistuu, on jo niin syvälle juurtunut tää taito, niin monta sataa kertaa tullu oma pää ja muiden päitä värjättyä. 

Tänä syksynä rohkaisisin kaikkia kokeilemaan jotain uutta hiusrintamalla. ;) Nyt on pinnalla paljon uusia kivoja hiusmalleja, joten eikun vaan mars kampaajalle!


Mitä mieltä ootte väristä? Yej or Nej? :)

Onko kellään sama tapa vaihtaa hiusten väriä vuodenajan mukaan? 
Ja jos haluut seurata PALJON mun jokapäiväistä elämää, mut löytää snäpistä nimellä Viksuna, ja päivitän my storyä noin tsiljoona kertaa päivässä ;)

Muix~ 


ps. kiitos Emma flickr-oppitunnista! :3

1 kommentti:

<3